bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

tisdag 16 november 2010

Bangkokblogg


Kom på att jag faktiskt har bloggat i över 1 år nu. Ifrån början hade jag tänkt att bara blogga om Bangkok. Faktiskt så var det så att jag befann mig i Bangkok när jag kom på idéen om att börja blogga när jag kom hem till Sverige igen. Jag och David satt på takbaren the nest när jag berättade för David om min idé Tänkte då att jag hade så mycket att skriva och tipsa om. Så blev det också....men ganska snart så började jag sticka in lite vardag i bloggen också och helt plötsligt har den här bloggen blivit ett ställe där jag samlat allt jag tycker om och är intresserad av. Den handlar om mitt liv Thailand, min stora kärlek till Asien alla andra resor jag åker på som till tex New York och Barcelona, den handlar om shopping, mode, matlagning och dryck, restaurangbesök ,min katt, vänner m.m Tokybloggen jag också har handlar däremot bara om Tokyo.


Det ska bli riktigt kul när jag kommer till Bangkok att få blogga om min absoluta favoritstad därifrån då är cirkeln sluten på nått vis. Tillbaka till staden där jag kom på iden som lett till mitt störst intresse någonsin. Att skriva om mitt liv och sätta lite guldkant på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar