bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 11 februari 2011

Thailänska missar del 1

Eftersom vi har gått och blivit riktiga kattälskare jag och David så kunde vi inte låta bli att stanna till vid varje liten katt vi träffa på i Thailand. Kanske var det de så att vi saknade vår egna lilla Kitty så mycket. De oranga katterna gullade vi särskilt mycket med. Undra varför.....Det finns alla möjliga slags katter i Thailand en del har det bra andra har det svårt. Man önskar att man kunde ge mat till dem alla.



Vi har fotat fler katter fortsättning följer.......

2 kommentarer:

  1. Hej, när jag var i Thailand såg jag många katter som hade fel på svansen och jag undrade hur det hade hänt. Blev dom slagna med käppar. Oisolerade elledningar eller vad?

    Det visade sig att det är en ärftlig missbildning som är vanlig där. Det är ingen som gör dom illa. Danne

    SvaraRadera
  2. Jag såg också dessa katter överallt. Jag trodde först att de blivit bitna av stora råtter som små. Men nu vet jag att så inte är fallet då. Skönt att dom inte lider av det.

    SvaraRadera