bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

söndag 23 januari 2011

Bio besök i Bangkok

Ikväll har vi gjort nått så ovanligt som att på Bio här i Bangkok. Vi tog den sena kl 10 bion och vi såg Alfa and Omega i 3D. Jätte bra film. Både skratt och en och annan tår. Kwaii!!!
Innan filmen börja visades ett klipp på Thailands kung och det spelades musik ,alla i bion reste på sig och det var knepp tyst i bio salongen. Lite annorlunda men bara att hänga på. Jag har aldrig förut varit på bio i nått annat land så det var en kul grej. Lite större en va vi har det hemma. Har promenerat hem här nu på kvällen. Ska snart sova klockan är halv ett snart .Godnatt....


Vi körde hela Alfa&Omega kittet


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag ska resa till thailand (bangkok) med min familj och din blogg är så himla bra!
    Jag undrar om det finns något speciellt varuhus där alla upplevelser är samlade såsom biobesök,bowling osv och vad heter isåfall detta varuhus? Vart såg ni på bio?
    tacksam för svar.

    SvaraRadera
  2. Tack kul att du gillar min blogg. Du hittar både bio/bowling och karaoke högst upp i Varuhuset Paragon. Det var där jag själv var på Bio. Jag tycker att det är den bästa bion i Bkk.

    SvaraRadera