bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 22 januari 2011

Hello Bangkok

How are you doing......
Idag vaknade jag kl 6 och var mystiskt pigg. Var tvungen att gå upp. Jag tror att jag är ivrig att komma iväg till stan. Idag ska vi till Central World och MBK. Och förhoppningsvis om allt flyter på hinner vi ta ett dopp här på hotellets takpool. Middag idag tänkte vi ta på Hajime Robot restaurang men jag är inte helt säker på deras öppet tider så jag ska surfa lite nu och kolla upp det. På Central World finns mycket som jag längtat efter,*Den Japanska våningen *Maidcafet Akiba Kiss *Purikura Automater *Nagelställen *Och coctailbaren Red Sky som öppnar kl 5 (inte säker det passar in tidsmässigt idag.
Sen vill David till Mbk eftersom det är där han gillar att shoppa så vi får göra det vi hinner idag. vi har ju 13 dagar kvar här så lugn och fin nu. Bangkok är bästa stan i världen.(Ja delad förstaplats med Tokyo och NY också)

Foto ifrån igår när vi kom ner till rummet efter vårat besök på The Roof

Cool hissdörr ner till våran våning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar