bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

lördag 5 februari 2011

Bangkok Princess




Här kommer fotona jag hållt lite på. Vad tycks? Passar jag som Thai prinsessa? Smink, hår och på klädnad fixade två st ladyboys åt mig innan fotograferingen Och för första gången bär jag lösögonfransar. Och det gillade jag faktiskt. Hela grejen var ganska komisk. Men Ladyboysen var trevliga och fotografen var en fåordig och väldigt noggrann man. Jag har aldrig gjort nått sånt här innan och det var verkligen inte planerat. Man kan väl siga att jag bara ramlade på denna butik på en shopping runda på MBK.

2 kommentarer:

  1. ååh vad kul!
    vilken våning på mbk gjorde du detta och kommer du möjligen ihåg vad affären hette? Hur mycket kostade detta dig?

    SvaraRadera
  2. Tror att det var på 2 våningen lite avsides men är inte helt säker. Det kostade ca 200 kr men då valde jag det billigaste alternativet.Namnet var något på Thailänska. Det var en jätte kul grej att göra.

    SvaraRadera