bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 25 februari 2011

I´m a Fighter.....

Varför.....jo jag ger aldrig upp. Hur svårt den en kan vara. Denna veckan har jag minsann utsatts för prövning. Jag har jobbat som Kock, kallskänka, servitris och café biträde inom loppet av 5 dagar.Jag har jobbat från tidig morgon till natten. Så jag ber om ursäkt för att jag bloggat så lite denna veckan men det är på grund av att jag jobbar på sjön, och inte varit hemma någonting det senaste. Är hemma ett par timmar nu inan det bär av igen 6 dygn till på raken.
Mitt mål är att inte bara kunna betala mina räkningar utan att snart inom kort sitta på första bästa plan till New York City. Jag tänker kämpa för det. Watch me.....inget är omöjligt bara man vill det tillräckligt mycket... och jag vill ......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar