bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 4 februari 2011

Intervju med Oprah

O- Hur känns det egentligen att lämna Thailand igen?
M- Inget vidare, hade gärna stannat ett tag till.. Drömmen är att flytta ner ett år för att jobba och leva ett annorlunda liv som jag tror jag är i stort behov av att göra.

O- Skulle du fortfarande leva lyx då?
M- Nej absolut inte. Det skulle bli som hemma gå ut och äta en gång i veckan typ.

O- Skulle du inte sakna vänner och familj.
M- Jo det skulle jag göra. Men det skulle inte vara för evigt ju. Bara för ett tag så att jag fick prova på att leva min dröm.

O- skulle du sakna Sverige då?
M- Inte ett j......? dugg.......sorry


O- Sjukvård och sånt då?
M- Jo klart men jag menar inte för sådana saker bara vardagen och vädret. Vill ha lite mer spänning i livet. Vill att varje dag ska vara ett äventyr. Jag kanske vaknade sent men jag känner att jag inte är klar ännu. Måste leva utomlands ett tag för att hitta mig själv som jag tror jag aldrig riktigt har gjort förrens jag började resa. Dessutom händer det bara massa tråkigheter för mig här hemma.
.
O- När, Var och Hur?
M- Det vet jag Inte.....Vet bara att jag måste någon gång. Hej då Oprah tack för att jag fick komma hit......... det var en ära.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar